لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش غیر جراحی برای جوانسازی و بهبود شکل صورت است که در کلینیک آفتابگردان با استفاده از تکنیک های خاص توسط متخصصان با تجربه انجام می شود. در این روش با قرار دادن نخ هایی از جنس پلی پروپیلن به صورت زیر پوستی، عضلات و بافت پوست صورت تقویت میشوند. در این روش ابتدا نخهایی که از جنس پلی پروپیلن هستند، به صورت خاص زیر پوست صورت قرار میگیرند. این نخها به عنوان یک نوع فریم برای پوست صورت عمل میکنند و با حرکت دادن آنها پوست صورت به شکل مطلوبی کشیده میشود. این روش به دلیل عدم نیاز به بیهوشی کلی و استفاده از فناوری نوین در مدت زمان کوتاهی و بازگشت به کار و فعالیت روزانه پس از عمل بسیار محبوب است.

در کلینیک آفتابگردان، متخصصان با تجربه با توجه به نوع پوست و شکل صورت هر شخص روش مناسب را برای هر فرد تعیین میکنند.

برای انجام این روش نیاز به بیهوشی کلی و یا بستری شدن بیمار نیست و پس از انجام عمل، بیمار بدون هیچ مشکلی میتواند به فعالیتهای روزمره خود بازگردد.

در کلینیک آفتابگردان، برای انجام لیفت صورت با نخ از مواد با کیفیت و تجهیزات پیشرفته استفاده میشود. متخصصان ما با توجه به نیاز هر شخص روش مناسب را برای هر فرد تعیین می کنند.

در کلینیک ،آفتابگردان متخصصان مجرب و با تجربه به کمک روش لیفت صورت با نخ برای افرادی که به دنبال جوانسازی و بهبود شکل صورت خود هستند، خدماتی ارائه می دهند. این روش باعث بهبود شکل و جلوگیری از افتادگی صورت میشود و به دلیل سادگی و کم خطر بودن جایگزین مناسبی برای روشهای جراحی است.

اگر شما نیز به دنبال روشی برای جوانسازی و بهبود شکل صورت خود هستید لیفت صورت با نخ میتواند یک راه حل مناسب باشد.

از مزایای روش لیفت صورت با نخ، عدم نیاز به بیهوشی کلی و یا بستری شدن،ماندگاری بسیار بالا،  کمترین میزان خطر و عوارض، بازگشت به کار و فعالیت روزانه پس از عمل و امکان جوانسازی و بهبود شکل صورت بدون نیاز به جراحی است به همین دلیل این روش برای بسیاری از افراد جذاب است.

در نهایت بهترین راه برای انتخاب روش مناسب برای جوانسازی و بهبود شکل صورت مشاوره با متخصصان مجرب و با تجربه است. در کلینیک آفتابگردان، متخصصان با تجربه با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و استفاده از روشهای جدید، برای شما راهکارهایی برای بهبود شکل و جوانسازی صورت ارائه میدهند که میتوانید برای مشاوره با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری

جهت مشاوره تلفنی و رزرو نوبت از طریق فرم زیر اقدام نمایید

لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.